onsdag 27 april 2011

Ett tag sen ;)

Men nu är jag tillbaka, sådär lagom förvirrad som alltid !

På söndag troooooor jag att jag får min "frihetsnyckel", fatta vad Underbart det kommer kännas !!!
Jag packar å grejar hemma... men får ta rejäla tag nu till veckan...
Min älskling har varit hemma hela förra veckan och även denna, så nästan all min lediga tid spenderas med honom :) Vi testar vårt förhållande på riktigt nu.. och vet ni ?
Jag älskar honom mer än någonsin <3
Han är förmodligen Jordens bästa kille, och han är Min alldeles egna.
Dessutom har jag fått en Svärfar 'på köpet', som jag verkligen gillar - massor !
Det bästa av allt är att mina barn älskar honom.. Adam är väl inte särskilt känslig iofs, men Julia har talat om att hon tycker om honom <3 När hon säger sådana saker, så känns livet så galet underbart !

Just det, Transporten såldes till Noomie och levererades i torsdags - Grattis !

Massa jobb också för tillfället.. Rätt skönt, synd bara att jag har ett inomhusjobb när solen skiner ! haha Men spenderade iaf hela påskhelgen ute i solen, massa mys med Älskling och hans underbara familj :)
I Fredags var jag och Kim iväg och hälsade på finaste Sanna och Nelia <3 Två av mina favoriter ! Undrbart att träffa Dig igen Gumman, blir alldeles för sällan ju :(
I lördags var vi i fredriksdal på eftermiddagen/kvällen och grillade tillsammans med galet Härligt folk, sen drog vi vidare till Torsvik för att njuta av alla hästkrafter i fina(och faktiskt mindre fina) bilar - Streetrace !

Igår(måndag) drog vi iväg till Hultsfred och hälsade på Donnan... de hade fått för sig att hon hade ont, eftersom hon sparkat efter dem vid hanteringen. Jag var 99,9 % säker, redan innan, att det inte var nåt fel på henne.
När vi kom dit började jag direkt med att känna igenom henne i hagen, ingen press.
Tog sedan in henne i stallgången där en av tjejerna i stallet skulle visa att man inte fick röra henne... och det gick inte. MEN jag kunde ;) Precis som jag sa till dem innan jag började så var det så att Donna bestämt sig för att hon inte skulle få röra henne !
Jag tog sedan ut henne och longerade en stund för att se att hon rörde sig friskt, men också för att kolla över 'kommandot' ;)
De hade också haft problem att rida henne, upplevde även där att hon hade ont... Men det gick iaf bra med matte på ryggen <3
När jag var klar fick även Marlene testa på allt jag gjorde, så att jag kunde förklara saker och ting - tror att hon behövde känna på för att Växa och Våga, och det gick Toppen!
Jag måste här tacka tränare Bella för att hon för ett tag sedan fick lära Mig hur jag skulle ta min Pålla  ;)
TACK!

Nu ska jag ut på Promenix med Kim... hörs snart igen <3

Puss
/ Vikkan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar