torsdag 28 april 2011

Vi börjar om...

upp som en sol, neeeeer som en pannkaka !

Ännu en dag som blev exakt som jag INTE hade planerat...
Först en kass natt med ett par timmars sömn(av utmattning).. vart iaf ett bra uppvaknande.
Sen hem för att fixa iordning mig, trippla hår och fixa riktigt så att jag kunde ta foto och fixa nytt körkort idag, fixa iordning Adam, packa mat för dagen och sedan in med allt i bilen - Planen var ett snabbt läkarbesök hos Hjärtläkaren och sen en heldag tillsammans med mina favoritkillar i JKPG... Men som vanligt blir ingenting som planerat, så dagen spenderas i tårar av frustration hemma i soffan.
Min lediga dag blev, precis som vanligt, ett fiasko.
Såååå lediga dagar känns rätt bortkastade ändå... borde nog uppskatta jobbet mer, då vet man iaf vad som väntar, ungefär.

Men, men.. bara att "rycka upp sig"... Lättare sagt än gjort dock. :'/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar