torsdag 14 april 2011

Både bra och dåligt...

Livet är underligt ibland... jag vill så gärna bara få må bra igen och känna att jag kan vara den positiva människa som jag egentligen är. Men livet fortsätter jävlas med mej, jag är urlack på skiten !

Jag satte ut min transport igår, i en status på Facebook - galet bra annonssida det där .
Detta för att jag får ångest när jag ser att all färg bara faller av i mängder och så vet jag att  jag inte har tid att göra nåt åt det... Sen känner jag att jag behöver pengarna mer än transporten nu inför flytten osv... Bättre att den kommer till användning.

Så nu är det hela 6 intresserade... satte ut den galet billigt och ångrar det lite nu, men skitsamma ! Noomie ska iaf kika på den imorgon när jag slutat jobba :) Så får vi se vad hon säger !


Vikkan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar