måndag 11 april 2011

Älskling, jobb och en halt häst !

Det har varit galet varmt idag ! Äntligen lite riktig vårvärme... nääääästan sommarkänsla ;)

Jag har jobbat i resturangen hela dagen, Härligt ! Jag älskar mitt jobb, ville bara tala om det. Jag ser verkligen fram emot varje arbetsdag, trots att jag fortfarande känner mig lite trött efter influensan.

Jag sov hos min älskling inatt igen...stackarn fick inte sova en blund !
Jag kunde inte sova och ville ha uppmärksamhet... vad gör man då ?
Naturligtvis så väcker man honom och säger "-Jag vill ha uppmärksamhet..!"
Kan tala om att man får det i sääääkert 30 sekunder, sen somnar han om.. men jag är inte den som är den, jag väckte honom igen ;)
Hatar den där sista natten innan han ska tillbaka till Skövde... En hel vecka ifrån varann igen då ju :/
Jag saknar Dig Kim <3

Men för övrigt har dagen varit bra, började lite sådär men artade sig sen :)
MEN så är Zippan halt.. hon har ett sår på bogen och är ganska svullen, och dessutom Blockhalt !
Just nu står hon inne... jag ska snart ut igen och kolla till henne. Pluttan :( <3


Vikkan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar