söndag 10 april 2011

Det vart en pissdag idag !

Jag och barnen hade en toppenhärlig dag hos Kim igår.. Julia stormtrivs och vill inte ens åka därifrån. Gissa om det känns skönt i Mammahjärtat !
Och som jag sagt tidigare.. Adam är Adam, en ficklampa och en filt så är hans dag gjord.

Det blev en sen kväll med god mat och härligt sällskap igår.. så jag och barnen sov helt enkelt över :)
Relativt trångt.. Adam sov på en madrass på golvet.. medan Julia, Kim och jag delade på en 140-säng :/ Misstänker att varken jag eller Kim sov särskilt bra.
När jag skulle hem med Adam i morse så ville Julia inte ens följa med.. hon skulle minsann stanna där ! ;)
Så dagen började toppen !

MEN sen kommer det såna där småsaker som ställer till det i huvudet på mig och så är livet svart igen. Så nu sitter jag hemma och känner mig totalt urlack på livet. Det kan fara och flyga !
Fan, fan och helvetes fan !

Förbannat :/

Aja, nu är det iaf dags att skölja ut färgen ur håret... Kände att det var dags att fylla på den lite!

Vikkan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar