lördag 9 april 2011

Sool !

Underbara Vår, idag ska Harald få på sig sommarsulorna igen :)
Pratade med Stefan igår och han lovade att slänga på dem åt mig under dagen... Sen blir det en runda till Nässjö, dels för att handla, men också för att njuta av årets första tur på Sommardäck :D
Vååååår !

Igår kväll var barnen och jag hos familjen B igen, en härlig kväll med trevligt sällskap och god mat =)
Härligt att Julia börjar bli varm i kläderna även där.. Hon är ju aningen blyg ibland, men igår gick det toppenfint !
Adam är ju Adam... han var kanonnöjd som vanligt. :)

Jag satt häromdagen och funderade på vad jag skulle byta till för bil, Harald är ju aningen kass på vintern...
Gick iaf ut på blocket och tänkte att jag skulle ha en bil som jag verkligen vill ha. Fastnade för en toppenfin  BMW 328i -01, svart naturligtvis ;) Sedan tog jag en tur till affären och krockade med en vägkon pga att mötande bil väjde för kraftigt för skylten på sin sida av vägen... så nu har jag en sprucken framlykta och en rejält repad bakdörr :/
Där rök min BMW.
Typiskt mitt liv... när allt är bäst så måste det komma en skitgrej å trycka ner mig på Jorden igen :/

Nu blir det iaf mys med barnen och sen ut å njuta av vårsolen, det är ju till och med vindstilla idag :D

Vikkan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar